میر سرتیپ هادیان در جمع آتش نشانان ستاد نهاجا؛ آتش نشانان نقش بسیار پر رنگ و چشم گیری در نیروی هوایی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز آتش نشان به همراه حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با حضور در جمع آتش نشانان ستاد این نیرو گفت: آتش نشانان نقش بسیار پر رنگ و چشم گیری در  این نیروی نیروی هوایی ارتش دارند، به گونه ای که بدون حضور آنان حتی یک هواپیما نمی تواند سوختگیری کند و در مواقع خطر آن ها اولین کسانی هستند که به کمک خلبان می شتابند.
 
وی افزود: آتش نشانان در دشوارترین شرایط  با ایثار و از خود گذشتگی که وصف نشدنی برای حفظ جان خلبانان و تجهیزات نیروی هوایی تلاش می کنند و لازمه این کار داشتن بدنی سالم فکری آزاد است که این امر می طلبد تا ما در رفع نیازها و مشکلات آتش نشانان عزیز نیروی هوایی، تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

امیرهادیان بیان داشت: آتش نشانان دارای وجدان کاری و مسئولیت پذیری بسیار بالایی هستند که قابل ستایش است و باید دانست که آتش نشانی شغلی آمیخته با عشق و ایثار است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی عنوان کرد: رسالت آتش‌نشانان بسیار ارزشمند و خطیر است لذا این شغل هم از نگاه دنیوی و هم از نظر شرعی و معنوی جایگاهی رفیع دارد و به این دلیل است که آتش نشانان مورد احترام همه مردم هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: روز آتش نشان ، ارتش ، دریای مواج

تاريخ : یک شنبه 8 مهر 1397 | 11:11 | نویسنده : حامد |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • شیک فا